dinsdag 1 april 2008

32. Resultaat Fotoshoot


Lees hier het blog Fotoshoot sexy lingerie
Van sommige reacties :d heb ik stiekum genoten ;)

1. Ben je wel eens verschrikkelijk in de maling genomen op 1 april?
2. Kon je er achteraf wel om lachen of werd je boos? Of.....
3. Ben je werkelijk naief?
4. Ben je echt naar Noordwijk afgereisd om te staan blauwbekken op het strand?
5. Had je niet eens het idee dat het wel eens een 1-aprilgrap kon zijn?















Je had toch niet gedacht dat ik:
1. Met een niet gekwalificeerd bureau in zee zou gaan?
2. Een dom blondje ben...
3. Vrijaf zou nemen om mij op 1 april ergens te vervoegen...
4. Op een volslagen 'regendag' in bikini naar het strand ga?
5. Bovenaan de strandopgang bij Noordwijk ga wachten op enthousiaste hyvers?
6. Uit de kleren zou gaan in het front van een overvol strandpaviljoen?
7. Foto's van mezelf ga uitdelen aan mensen die ik niet ken?
8. De drankjes en het eten van willekeurige 'vrienden' ga bekostigen?
9. Niet wist dat het vandaag 1 april is?
10. De datum van 1 april zomaar voorbij zou laten gaan met mijn blogs...
11. Niet van een geintje hou en alleen serieus ben?
12. Jullie achteraf niet hierover zou informeren?

***
Graag wil ik mijn mede hyves-vrienden bedanken,
die spontaan in één of andere vorm aan mijn '1 april-joke' hebben
bijgedragen ;)


© Matti, 1 april 2008.
Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.

Geen opmerkingen: