woensdag 16 april 2008

55. Het leed dat huisvrouw heet


Vanmiddag kreeg ik een berichtje van een hyves-vriendin, Yvonne. Ze schrijft heel leuke blogs en is al een tijdje actief met schrijven. Haar eerste boek: 'Het leed dat huisvrouw heet', gaat volgende maand verschijnen en dat lijkt me iets om trots op te zijn. Ze schreef zelf dat ze heeft geaarzeld om er een blog over te schrijven. Dat vind ik nou mooi hé. Bescheidenheid siert de mens.
Ik hoop dat ze het mij niet kwalijk neemt, dat ik er een beetje reclame voor maak. Ik heb het boek zelf nog niet gelezen, maar haar blogs kennende, zal het zeker niet tegenvallen.
Dus kopen allemaal! >>Bestellen
Deze bundel van 55 columns bevat de meest uiteenlopende, alledaagse, maar bovenal herkenbare onderwerpen, waarin met veel humor, zelfspot, sarcasme en een snufje sentiment naar de beslommeringen van het moederschap en de hedendaagse maatschappij wordt gekeken. Of ze het nu heeft over het onophoudelijke ‘ge-mamamama’, het ‘domme blondjes syndroom’, de ‘borstvoedingshetze’, ‘positief denken’, 'meedogenloze supernanny’s', evenals diepgaande onderwerpen uit de media, Yvonne van der Wal neemt hierin geen blad voor de mond. Een cadeauboek voor jezelf, je zus of je vriendin, kortom: chicklit voor alle vrouwen en jonge moeders, werkend of ‘thuiszittend’, dat lekker wegleest en je lachspieren geregeld prikkelt. Een aanrader!


'Het leed dat huisvrouw heet'
Auteur: Yvonne van der Wal
Genre: Verhalenbundels
ISBN: 978-90-484-0140-6
Verwachte verschijningsdatum: 28-05-2008
Vaste prijs: € 16,95
Formaat: A5
Afmeting: -
Uitvoering: Paperback
Afwerking: Gelijmd gebrocheerd
Aantal pagina's: 160

---------------------------
Een blogje tussendoor...
Matti.

Geen opmerkingen: