donderdag 3 april 2008

36. Hyves in de war? ben je gek...

 












Datum:
3 april 2008
Van: Matti
Aan: Hyves.nl

Taiwan, April, 3rd http://matti84.hyves.tw/
O, nee, ik bedoel: Leeds, United Kindom, want daar log ik in:
http://matti84.hyves.co.uk/
Of zit ik nou in Torremolinos, aan de Costa del Sol?
http://matti84.hyves.es/

Goedemiddag, beste mensen van hyves,
Diverse keren heb ik al een storing gemeld. Daar heb ik helemaal niets meer van gehoord, dus ik denk dat het prima opgelost is. Toch blijf ik het vermoeden houden dat er technisch iets behoorlijk mis is.Daarom heb ik geklikt op: contact en gekozen voor:
Ik wil graag een fout op mijn site melden.
Graag? Wat graag. Nou ja... wat is er aan de hand?
Vriendenaantallen wijzigen van dag tot dag, blogs die zijn geupdated, komen niet meer voor de dag. Ook was er opeens een blog van mij met hele leuke reacties (nr. 30), opeens verdwenen. Foetsie. Vanmiddag, toen ik op mijn eigen naam klikte, dacht ik dat ik op een testwebsite beland was. Ik krijg toch sterk de indruk dat hyves.nl de laatste weken een beetje van slag is. Is jullie ICT-afdeling wel eigentijds? Kijk maar eens naar deze printscreen (zie bijlage). Kunnen jullie hier nu eindelijk eens iets aan doen? Of hebben jullie last van groeistuipen? Gat er misschien een hyves-spook rond of is er een 'besmetting' gaande? Toen ik vorige week een blog wilde plaatsen, ging opeens tijdens het uploaden de stekker eruit... met de mededeling we zijn 'even' niet bereikbaar... wegens onderhoud. Zonder enige vooraankondiging. Ik vond het helemaal niet lastig hoor! Met plezier heb ik het blog opnieuw geschreven. Bovendien, er zal vast op dat moment geen enkele hyver online geweest zijn, behalve ik, want het was 's avonds, 23.32 uur. Iedereen slaapt dan hè?
In afwachting van jullie reactie,
Matti.

[ uit Moskou: MOCKBA, http://matti84.hyves.ru/ ]

PS. Het zijn allemaal maar vermoedens hoor, want ik heb geen verstand van techniek en ik denk dat het zo hoort. Hyves.nl is toch wel heel bijzonder hè? Dan weten jullie er in ieder geval van hè?
O ja, ik klaag niet hoor, want ik ben toch altijd wel in contact met mijn vrienden.
Want: contact tussen vrienden is de essentie van hyves Techniek staat voor niks hè?

--------------------------------------------------

Datum: 34 april 2008
Van: Hyves.nl
Aan: Matti


Beste Matti,
Hyves in de war? Hoe kom je erbij?.
Je bent waarschijnlijk de enige, want van die andere 6250908 leden horen we nooit wat...
Maar we zullen er naar kijken.








Always in touch with your friends
Al 6250909 leden sinds 1 okt 2004!.

Always?
Always?
Always !
Always? Een doekje voor het bloeden?

© Matti, 3 april 2008.
Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.

Geen opmerkingen: