maandag 14 april 2008

50a. Chronologisch overzicht

Op 24 februari jl. ben ik begonnen met het schrijven van blogs.
Af en toe is een blog uitgekozen voor de rubriek 'UITGELICHT'. Dat vind ik nog steeds erg leuk. Waar zal ik zijn op 24 augustus: ja: op vakantie! ;)

Als ik het zo allemaal weer eens overkijk, zitten er best wel aanvaardbare stukjes tussen. Iemand vroeg mij eens waarom ik alle blogs van volgnummers voorzag. Ik antwoordde toen:

Voordelen:
1. Stelselmatige archivering
2. Onderscheidend
3. Ordelijk
4. Kan ik analyseren wat en wanneer ik produceer
5. Voor verwijzing
Neutraal:
1. Vind het wel grappig staan
2. voel me ook soms een beetje kunstenaar (woordenkunstenaar)
Nadelen:
1. Onbegrip van lezer
2. Kan soms storend staan

Voor de rest: het zijn mijn blogs en intellectuele eigendom; mischien gewoon een eigenaardige tic.
Ach, 'k hoop niet dat het je stoort...

Onder het motto: wie goed documenteert, heeft weer wat geleerd,
volgt hier dan het overzicht:
50. Televisiegenot, huwelijk kapot
49. Schoorvoetend (deel 1)
48. Pas op voor mannen met brede kaken
47. Paddentrek, wat gek
46. Terugkeer naar Kaikoura (deel 2)
45. De bekoring
44. Points dámour
43. Rita en de wielewaal
42. De spellendoos
41. Haai baai noet hoer
40. Vijf syllogismen minitest
39. Dierenleed zes maal zes
38. Conversation UITGELICHT
37. Vrouwen kunnen alles tegelijk
36. Hyves in de war? Ben je gek
35. Hollands Diep drama
34. Lekkere appeltaart
33. Een bijzondere dag: 1 april
32. Resultaat Fotoshoot
31. Fotoshoot in sexy lingerie
30. Dertig wetenswaardigheden
29. Fitna en de pruimeboom
28. Hyves-niveau dus ... voor bovengemiddelden
27. Levenslust
26. Een middagje Wassenaarse Slag (deel 1)
25. De bevrijding
24. Aequinoctium Vernum
23. Lentekriebels bij mannen
22. De pianospeler
21. De Pianoman in kort bestek
20. De muis en de giraf (kindergedichtje) UITGELICHT
19. Modebewust
18. Achttien lentes
17 bm, variaties op twee letters UITGELICHT
16. Lichtpuntjes op een onstuimige reis
15. De ideale managementassistente UITGELICHT
14. Gestild verlangen
13. Het moet niet gekker worden
12. Op werkplek: 34 keer seks per dag
11. Terugkeer naar Kaikoura (deel 1)
10. Beatrijs 2008
9. Ontmoeting met Brad Pitt UITGELICHT
8. Schrikkeldag: lekker veel geld uitgeven
7. Open brief aan de heer Stone
6. Sperma in de diepvries
5. Boerkini of bikini?
4. Een merkwaardig fenomeen UITGELICHT
3. Voorbij
2. Idyllisch dromenland, het lot van de happy single
1. Mijn eerste weblog

© Matti, 14 april 2008
Reacties op mijn blog stel ik altijd op prijs.

Geen opmerkingen: