maandag 31 maart 2008

31. Fotoshoot sexy lingerie

Altijd heb ik al een mooie fotoshoot willen laten maken. Het beginnende modellenbureau StarsShoot4U creëert daarvoor een bijzondere gelegenheid. Ze zochten laatst een aantal meiden met lef, die er niet voor terugdeinzen om van lingerie te wisselen op het strand en uit de kleren durven gaan. Eerst worden er foto's in mooie badkleding gemaakt van TOPmerken, zoals D&G en Armani, daarna in sexy lingerie en voor drie durfallen (twee van de vijf wilden niet) een gedurfde naaktsessie. Er is zelfs al belangstelling van een gerenommeerd landelijk fotopersbureau. De weersverwachtingen zijn redelijk goed, maar ze nemen ook badjassen en zelfs grote paraplu's mee voor het geval dat...
Daarom heb ik morgen natuurlijk de hele dag vrij genomen. Ik ben nu al zenuwachtig. Een gewone shoot kost al gauw € 225,-
Onder de inschrijvers (tot de leftijd van 30 jaar) is een gratis shoot verloot. Ik heb bericht gekregen dat ik gewonnen heb en morgenmiddag op het strand van Noordwijk worden 5 meiden helemaal van top tot teen gefotografeerd. Supergaaf, in die kekke setjes. Er komen visagistes mee en omdat men geen stormloop wilde, is de locatie eerst nog niet bekend gemaakt.

De locatie is tot vandaag geheim gehouden, maar ik ontving net bericht dat de shoot plaatsvindt, morgenmiddag, dinsdag 1 april om 15.00 uur bij strandpaviljoen 'De Zeemeeuw' in Noordwijk. Dat is dus op het strand. Dat is vlakbij de vuurtoren. Zelf ben ik daar nog nooit geweest, maar ik ga samen met Petra. Ik mag met haar meerijden. Bovendien heeft de fotograaf aangeboden dat ik met een aantal vrienden in sexy lingerie op de foto mag. Tien foto's zijn helemaal gratis en van elke foto worden er twee afdrukken gemaakt, Dus ook één voor jou! Aan één vriend en twee vriendinnen heb ik al toegezegd, maar voor maximaal zeven leuke mannen is er dus nu een uitgelezen kans op met mij op de foto te komen. Dat lijkt me supergaaf. Je moet wel een beetje casual gekleed komen en in je zwembroek mag ook uiteraard!
Dat mogen ook mijn hyves-vrienden zijn. De hele sessie zal ongeveer anderhalf uur duren, verwachten ze.
Na afloop gaan we gezellig op mijn kosten wat drinken. De shoot zelf kost me namelijk niks. Je kunt denk ik wel bij 'De Zeemeeuw' gezellig zitten, maar misschien is het ook een leuk idee om samen te gaan eten en stappen in Noordwijk.


Nou, het wijst zich vanzelf, lijkt me. Mocht je het missen, dan kun je altijd daar even vragen waar de lingerieshoot precies is.


Nagekomen bericht, 19.15 uur:
Twee hyves-vrienden hebben zich al aangemeld. Ze wachten om 14.30 uur onderaan bij de strandopgang.



© Matti, 31 maart 2008.
Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.

Geen opmerkingen: