woensdag 5 maart 2008

12. Op werkplek: 34 keer seks per dag

De kopieermachine draaide op volle toeren. Vanmorgen was ik vroeg begonnen op kantoor en bevond mij nu in de kleine afgeschermde ruimte, waar het kopieerapparaat stond. Er moest een flink aantal A4-tjes door de machine geschoven. Rapporten en offertes in 10-voud. Daarna moest het hele zaakje gesorteerd en aan elkaar geniet worden. Een routineklus dus. Het is dinsdagmorgen, 19 februari. Dinsdag is volgens de statistieken de meest productieve dag van de week op de meeste kantoren en bedrijven.

Op dinsdag zijn alle werknemers doorgaans lekker aan het werk. Ik ook dus. Buiten was het nog flink koud en je zou willen dat je in warmer oorden verbleef. De klok stond op 5 over half negen. Een prima idee om vroeg te beginnen dacht ik, want dan was je om een uur of elf al een heel eind op dreef. Henk*, mijn collega was er vanmorgen ook al. Hij was al om 8 uur begonnen, erg vroeg voor zijn doen. Vanmorgen was 'ie aardig casual gekleed. Een leuke vent, dacht ik opeens, en hij heeft nog eens een sexy uitstraling ook. Henk heeft een vriendin, waar hij gisteren in geuren en kleuren over vertelde. Ze waren er samen een lang weekend tussenuit geweest. Naar een huisje in de Ardennen. Net wat voor Henk. Lekker rollebollen met z'n vriendin Cindy* en genieten van het moment. Tsjonge, dacht ik, dat zou ik wel eens willen. Een weekendje weg met een leuke bink. Die Henk toch, dat zou ik wel eens van dichtbij mee willen maken. Wat zouden ze allemaal doen in zo'n weekend?
Ja, een uitgebreid ontbijtje en lekker vrijen natuurlijk. Ze hadden alle tijd en ruimte. Nou, als ik samen met die Henk was, zou ik het ook wel weten. We zouden ons zeker niet hoeven te vervelen.

Henk is altijd attent. Een collega van goud. Hij zegt soms 's middags': 'Hier dame, ik heb alvast een kop thee voor je meegenomen, daar zul je wel aan toe zijn.' Ja, een leuke kerel, attent, aantrekkelijk, ja sexy zelfs en zijn aftershave ruikt altijd heerlijk. Als hij 's morgens binnenkomt, dan zegt hij wel eens: 'Hee, schoonheid, ben je er klaar voor?'. Ja, hij bedoelt dan de klussen op kantoor, maar ongewild dwalen mijn gedachten wel eens af, laat ik eerlijk zijn.
Tsjonge, wat zou die Henk voor een boxer dragen eigenlijk? 'k Had er geen idee van. Donkerblauw, zwart of rood met witte stippen? haha.., 'k zou voor de grap wel eens willen zien, als ie zijn corduroybroek uitdeed en onder de douche stapte. Henk heeft best een strak kontje. Volgens mij is ie behoorlijk geschapen ook. Een lekker ding.
Tijdens het personeelsfeestje, eind december, had ik even met Henk gedanst. Hij was samen met zijn vriendin Cindy gekomen en hij had gezegd: Meid, kom gezellig bij ons zitten, hier aan het tafeltje, er is nog wel een plekje vrij.' Natuurlijk had ik van die uitnodiging dankbaar gebruik van gemaakt, want ik mag Henk wel. Hij is een aardige vent. Een beetje flirten kan overigens ook geen kwaad toch. Cindy had wel met een vernietigende blik naar me gekeken en gelijk tegen Henk gezegd: 'Joh, Henk, zitten we hier wel goed? Zou het hier niet tochten? We kunnen ook aan de andere kant van de zaal gaan zitten.' Ze was al half opgestaan en wilde er met hem vandoor, bij mij vandaan. Zoiets voel je haarfijn aan hè. Tja, die Cindy is nou niet echt een type dat bij hem past, vind ik, een beetje dwangmatig. Henk verdient beter. Maar ik zou de laatste zijn, die een spaak in het wiel zou steken. Henk is gek op zijn vriendin en dat moet zeker zo blijven. Er was op de personeelsavond een bandje uit de regio uitgenodigd, die van alles wat speelde. Een toetsenist, gitarist/zanger en een slagwerker.

De personeelsavond begon als gebruikelijk. Natuurlijk eerst het welkom en een formele toespaak van de directeur, vooruit, zoals ieder jaar. De beste wensen alvast voor het nieuwe jaar, een terugblik, een prognose hoe we het jaar 2008 in zouden gaan, bla bla bla. Uiteraard zat iedereen natuurlijk te wachten tot de muziek ging spelen.
Toe de eerste muzikale klanken te horen waren en iedereen zijn drankje had, ging Henk eerst een rondje over de dansvloer maken met zijn Cindy. Even later was 'ie bij het tafeltje op me toegelopen en had gezegd: 'Nou ben jij aan de beurt, ik wil graag even met je dansen'
Zonder mijn antwoord af te wachten, had ie me al bij de hand genomen. Natuurlijk wilde ik ook best graag. Voor ik het wist stond ik dicht genoeg tegen hem aan om te voelen dat het een echte vent was.

Ik dacht weer terug aan dat moment. Hoe zou hij in bed zijn? Wat was het voor minnaar? Zou ie mijn néglighe kunnen waarderen? Zou ie erop kicken? Als ik met Henk samen zou zijn, dan zou ik mijn uitdagende lichtblauwe lingeriesetje aantrekken en alleen zijn lichte aanraking al, over mijn borsten, mijn tepels en dan...
In gedachten voelde ik zijn handen al achter mijn schouderbladen, zo naar beneden glijden. Ik zou vast en zeker gezegd hebben: 'O, Henk wat lekker, kom laten we even hier op de bank gaan zitten.' Ja, als ik Henk zag, dan kwamen allerlei geile gedachten boven. Ik zou het niet erg vinden als zijn stevige handen zouden afglijden naar beneden. Hij zou me...

'Dat is een flinke stapel', meid, 'je bent al lekker bezig.' De stem van Frans*, één van onze accountmanagers, klonk opeens vlak achter me.
'Als je zo klaar bent, dan wil ik graag ook nog even wat kopietjes maken. Doe rustig aan, het is nog vroeg. Gaat het wel goed met je? Je hebt een hele blos op je wangen.''Ja, ja, Frans, goeiemorgen. 'k ben vanmorgen vroeg begonnen en dacht aan alle brieven die vandaag nog weg moeten', zei ik snel met een smoes en veegde een onzichtbare pluis van mn rok.
Ik realiseerde me dat ik mezelf behoorlijk aan het opwinden was en stond zelfs met mijn onderlijf tegen de hoek aan van het kopieerapparaat, terwijl ik me behoorlijk vochtig begon te voelen...
Met een soort schok was ik weer terug in de werkelijkheid.
Oeps, was ik me daar even afgegleden met mn gedachten. Ik was in een weekendhuisje in de Ardennen en lag op een groot bed, uitdagend in een sexy lingeriesetje, terwijl mijn collega Henk, me net wou strelen op een intieme plek...

Goedemorgen zeg, tien minuten over half negen, waar was ik nou mee bezig zeg?
Ik betrapte mezelf op een wel erg rijke fantasie.
Het zal misschien wel over gaan als je een paar jaar getrouwd bent, bedenk ik me nu. Toch waag ik het er maar op dat ongegeneerd in mijn blog te zetten. Hoewel, er zullen best wat jongere lezertjes zijn, die wellicht gretig meelezen over mijn belevenissen. Het is niet wereldvreemd hoor, maar het is misschien geen gebruikelijke kost voor weblogs. Ik neem, zoals ik al eerder zei, geen blad voor mn mond.


Meerdere vrouwen schijnen dat te hebben, die seksfantasieën tijdens het werk, las ik laatst in een onderzoek Als je maar niet constant de hele dag opgewonden rondloopt, want dan wordt het tijd om flink wat zelfonderzoek te doen....
Ja natuurlijk, happy single, En 'alleen' schijnt een probleem te zijn in deze maatschappij. Wat is er zo mis aan alleen zijn, zonder elke dag een vent in bed?
Ik mis niets hoor, maar ik wanhoop niet. Zo'n seksfantasie, zou ik de enige zijn? Nee toch?
Maar in Schotland denken de vrouwen, volgens het onderzoek dan, onder hun werk iedere 14 minuten aan seks. Zou dat komen omdat het daar zo nat, kil en vochtig is? Ze hebben daar vast meer behoefte aan warmte en genegenheid. Ieder kwartier zeg, dat is me nogal wat. Geen wonder dat ze daar op hol slaan. Hoewel, hoeveel mensen zouden er hier in Nederland zijn, met stiekum een geheime date met een getrouwde collega. Of een avontuurtje nadat je thuis bent gebracht en je zegt: Bedankt hè voor het thuisbrengen. Je komt toch toch nog wel even mee naar boven, voor een kop koffie? ...
Hoeveel avontuurtjes zouden zo niet begonnen zijn?

Vanavond ga ik gewoon in mijn uppie met mijn eigen autootje naar huis... en morgen is er weer een dag.

-------------------------------------------
Onderzoek: Vrouwen denken op werk vaak aan seks
Vrouwen denken per werkdag gemiddeld 34 keer aan seks, zo schrijft de Schotse krant The Daily Record. Dat komt neer op een keer per 14 minuten. Dat schrijft Nathalie Walker van The Daily Record.
De krant baseert zich op een onderzoek van een datingsite onder meer dan duizend vrouwen. Zeven van de tien vrouwen geven aan tot een uur per werkdag te fantaseren over seks. Iets meer dan de helft zegt ook een oogje te hebben op een collega. Een derde zegt dat elke vrouw een persoon op kantoor zou moeten hebben waarover ze kan fantaseren om de tijd op het werk te doden. De ondervraagde vrouwen geven in de helft van de gevallen aan (53%) op het werk over seks te denken omdat zij niet tevreden zijn met hun seksleven. Survey Daily Record, February 13th 2008
-------------------------------------------

PS. Vul ook even mijn poll in (kan uiteraard anoniem) 'k ben zeer benieuwd.

Henk* Cindy* en Frans* zijn gefingeerde namen (veranderd, om privacy-redenen)

© Matti, 5 maart 2008
Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.
Je kunt ook lid worden van mijn bloghyves:
http://matti-blogs.hyves.nl/
Dan blijf je op de hoogte van nieuwe schrijfsels.

Geen opmerkingen: