woensdag 21 mei 2008

86. Je bent zo nodig

ik kan je voelen, maar je bent ver weg
jouw warmte haast tastbaar, wat 'k me niet ontzeg
als ik jou voel, dan ben ik blij
doorstraal me ook van binnen, ja in mij
doorstraal me ook van binnen, nu in mei

ik weet, je kunt niet dichter dan je bent
jij bent onuitblusbaar, ja ongekend
laat me nog even in jouw warmte dromen
ja, ik wil bij je, tot mezelf weer komen
ja, ik wil mij geheel laten doorstromen

Als ik je aankijk, kan ik haast niets zien
toch wil 'k je koesteren, want je bent ultiem
Op elk moment, dat ik jou voel, dan is het goed
je bent onmisbaar, maakt me vrolijk in t gemoed
je bent onmisbaar, jouw intense overvloed

In gure tijden ben je soms ver weg
soms denk is dan: o, wat een pech
maar 'k weet dat jij weer terug zult keren
dat is wat mij weer doet begeren
dat is, wat ik zo kan waarderen

zonder jou kan er geen mens bestaan
dus laat je warmte onverminderd gaan
jouw kracht zo heerlijk, jij ontembare bron
ik wou dat ik je altijd voelen kon
je bent zo nodig, welkom, heerlijk warme zon

:shining:




© Matti, 21 mei 2008
Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.

Geen opmerkingen: