zaterdag 17 mei 2008

84. My vrou hou nie van seks nie

Dit weblog is weer eens wat anders dan hyves-contacten, tonijn-bleekselderijslade/pindakaas, historische genealogie of een gedicht.

Al 'googelend' op Internet [ naar: Matti, Mattie, Marti, Marthie] kwam ik toevallig op een soort 'varia-website' in Zuid Afrika terecht, met een advies-deel. Daar stond dit verhaal, alweer zo'n drie jaar geleden gepubliceerd. Het is al een giller om over zo'n intiem onderwerp in het Zuid-Afrikaans te lezen. (Leuk taaltje overigens wel en goed te begrijpen...), maar lees ook de inhoud. Je zou het er al benauwd en warm van krijgen. Waar gaat het over? Een man (een anonieme vragensteller) die volgend jaar (bedoeld is: 2006) met zn meisje wil trouwen, maar nog twijfelt of het in hun relatie wel allemaal goed zit...

Anoniem skryf:
"Ek het 'n probleem wat ek dink my verhouding met my meisie kan kelder. Ons beoog om volgende jaar te trou maar ek begin nou bietjie twyfel. Ek dink sy het haar seksdrang heeltemal verloor en dit laat my voel asof sy nie meer lief is vir my nie. Sy het my al vertel dat sy nog nooit 'n orgasme gehad het nie en ek wonder of dit nie dalk die rede kan wees laat sy moeg geword het vir seks nie. Ek wil nie vir haar sê dat my pla en ek begin distant van haar voel nie omdat sy dan sal vra of als vir my oor seks gaan. Is dit die moeite werd om iemand te laat gaan waarvoor jy lief is net omdat hulle nie meer saam jou wil slaap nie? Ek wil nie eendag 'n man wees wat seks op 'n ander plek moet gaan soek nie."

Nou, ik heb dus geprobeerd om me een beetje in het verliefde stel, dat wil gaan trouwen, te verplaatsen...
als 'sy nou maar lief is vir him en hy nie soek nie een ander plek nie...'
Nee, hij moet zeker niet het prostitutie-circuit ingaan, om zijn probleem op te lossen.(Ik zou haast zeggen: HET probleem van Afrika, met al die AIDS-patienten)

Het advies van ene 'Marthie' was dan ook:
Jy het inderdaad 'n probleem, maar jy sal MOET praat met jou meisie VOOR julle trou, want sonder seks gaan jou huwelik nie werk nie. Seks is nie die alfa en omega in 'n verhouding nie, maar dit is beslis van kardinale belang, veral vir 'n man ...
Jy sal moet vasstel waarom sy nog nooit 'n orgasme bereik het nie, dit is nie normaal nie, want ALLE vrouens kan, party net moeiliker as ander, maar as sy nie weet hoe voel dit nie, sal sy heel moontlik belangstelling verloor... enz.


Tja, veel praten (en vrijen) dus maar om het probleem op te lossen en ik hoop dat het meisje wel lief voor 'm was, anders is het niets geworden. Inmiddels zullen ze (hopelijk) wel getrouwd zijn...;)


Je kunt het complete verhaal hier lezen:
http://www.roekeloos.co.za/seks/seks0054.html

O ja, voor reacties moet je niet bij mij zijn:
'Vrae en opmerkings kan vir Marthie gestuur word'

© Femme Fatale, 17 mei 2008
© Matti, 17 mei 2008
Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.

Geen opmerkingen: