maandag 1 december 2008

149. Wat ik wel en niet wil

ik wil met beide benen op de grond staan
ik wil mijn verhaal kwijt kunnen
ik wil mezelf kunnen zijn
ik wil zo af en toe geknuffeld worden
ik wil gelukkig leven
ik wil meer liefde ontvangen en geven
ik wil een complimentje op z'n tijd
ik wil die ene, lange onverwachte kus
ik wil zo af en toe gestreeld worden
ik wil echte warmte voelen
ik wil gekoesterd zijn
ik wil mij zelfstandig kunnen bewegen
ik wil iets spannends en uitdagends ondernemen
ik wil af en toe heerlijk onderuitzakken op de bank
ik wil de juiste beslissingen nemen
ik wil aandacht als ik het nodig heb
ik wil heel veel boeken lezen
ik wil een handige klusser, die de dingen ziet
ik wil niet meer onzeker zijn
ik wil veiligheid
ik wil een appeltje voor de dorst
ik wil gerustgesteld worden
ik wil mijn eigen weg kunnen gaan
ik wil best een mooie bos bloemen op tafel
ik wil geborgenheid
ik wil wakker worden naast iemand 'hem'
ik wil meer vrije tijd om heerlijk te wandelen
ik wil een kok, die mij verrast met een maaltijd
ik wil die sterke arm om mijn schouder
ik wil genieten van de zon
ik wil een luisterend oor
ik wil heerlijke axe ruiken
ik wil aandacht en iemand die luistert
ik wil best vaker op vakantie
ik wil toekomstperspectief
ik wil misschien wel kinderen
ik wil een zinvol gesprek voeren
ik wil leren onvoorwaardelijk te vertrouwen
ik wil lekker ultiem genieten
ik wil een lange hete douche

-------------------------------------------
'Ja, ík wil' dat duurt vast nog wel even.
ik wil... wat wil ik eigenlijk niet?
-------------------------------------------

ik wil geen 'moeders' wetten
ik wil geen opgelegd pandoer
ik wil geen onzekerheid
ik wil geen doetje zijn
ik wil geen sleur
ik wil geen onveiligheid
ik wil geen sloofje zijn
ik wil geen achterdocht
ik wil geen ondoordachtzaamheid
ik wil geen strakke planning
ik wil geen leugentje om bestwil
ik wil geen ongewassen lijf
ik wil geen koude douche
ik wil geen achterkamertjespolitiek
ik wil geen ongeduld
ik wil geen splijtzwam
ik wil geen onbenul
ik wil geen schade oplopen
ik wil geen zacht eitje
ik wil geen bekrompenheid
ik wil geen tweedracht
ik wil geen ruzie
ik wil geen onveilige seks
ik wil geen zeurpiet
ik wil geen ontrouw
ik wil geen slap excuus
ik wil soms even niks...
niks aan

en wat wil jij?

© Matti, 1 december 2008
Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.

Geen opmerkingen: