woensdag 3 december 2008

151. Dit kun je rustig overslaan








































-----------------------------
:d Wat staat hierboven?




Toelichting:
Vooruit, nu je er toch bent: dit is werkelijk mijn kortste blog. Hierboven valt geen inhoudelijk stuk tekst te lezen. Omdat ik nogal wat reacties kreeg, dat mijn blogs soms lang waren, hierbij dan een hele korte! Nee, dit is geen vacuum. 'k Heb inspiratie en ideeën genoeg. Soms is een pas op de plaats niet verkeerd. Wees niet bang, er komen wel weer nieuwe blogs hoor. Evenwichtig, doordacht, niet te lang, niet te kort, met verantwoord vocabulair! Ik ga weer met een 'schone lei' beginnen. Toch de verleiding weer niet kunnen weerstaan: teveel toelichting geschreven, haha. :sealed: :xd:


© Matti, 3 december 2008
Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.

--------------------------------------------------
Reacties:
  • *
    3 dec 2008, 19:42
  • Lamintha

    Lamintha

    :flabbergasted: :flabbergasted: :flabbergasted: goeie blog lach nog om niks hahahahahah hoe kom je erop meid
    3 dec 2008, 20:56
  • Wil

    Leeuwinnetje

    Geen commentaar!
    ;-)
    3 dec 2008, 23:23
  • Edith

    edith

    ......................
    4 dec 2008, 16:27
  • Gerda

    Gerda J.

    :rolling: You go girl !!
    4 dec 2008, 16:35
  • Leyla

    Leyla

    Nou...je hèbt betere blogs geschreven...
    4 dec 2008, 17:19
  • René Van den Berg

    René

    niks
    vind het inhoudsloos
    4 dec 2008, 18:33
  • Ron Buitenhuis

    Ron

    Ik vond je blog te gek.. Maar moest nog harder :lollol: om de reactie van @ns..

    Ga zo door.. haha :lips: Ron
    4 dec 2008, 23:22
  • Sylvia

    Sylvia

    Gewoon lekker blijven schrijven! Dit was echt een heeeeeele korte.
    Je mag van mij elke dag wel een nieuwe blog neerzetten! :crazy:
    (y)
    5 dec 2008, 21:13
  • Wienie

    Wienie

    Kom morgen even hier terug om het nog een keer te lezen, heb het nog niet helemaal goed tot mij door kunnen laten dringen....whahahha :crocodile:
    6 dec 2008, 00:17
  • Helga

    Helga

    Moet hier even over nadenken.
    Helga.
    6 dec 2008, 01:11
  • Michel

    Michel

    dit is dus de 1e waar ik op reageer bij jou...:-p
    8 dec 2008, 18:09
  • Mattie

    Mattie

    Ik vond het erg... euhm... ja, transparant! :lollol:
    en ook goed te volgen!
    16 dec 2008, 01:28
  • Arnoud Jordan

    Arnoud

    En toch ga je het lezen. :-d
    12 jan 2009, 18:41
  • Christianne

    chris

    *proest* en wat sla ik juist weer niet over?
    10 jun 2009, 18:59
  • Matti

    Matti

    @Simon: Inderdaad, Tabula rasa is Latijn voor 'schone lei, onbeschreven blad'
    3 dec 2008, 15:17
  • Ellen

    Ellen.

    heey Matti!
    Ik vind het niet erg dat je veel, lang of wat dan ook schrijft, áls je maar schrijft! :d

    wel goed gevonden ;)

    liefs



    3 dec 2008, 15:42
  • Marianne

    Marianne

    vandaag, 14:44, 11 x bekeken

    De rest van het blog ook duidelijk.


    3 dec 2008, 15:42
  • Aaltje

    Aaltje

    Scherp.. (y)
    3 dec 2008, 16:04
  • Edwin

    Edwin

    We gaan je voordragen voor de blogger van het jaar 2008. Uitstekend deze blog.:coolpeace:
    3 dec 2008, 16:33
  • Matti

    Matti

    @Marga en Edwin: Oeps, het sloeg wel in als een bom geloof ik, dat ik een keer niks niets schreef, hahah.
    3 dec 2008, 16:48
  • Juliette

    Juliëtte

    ....8-o een niks blog..:nah: een blog met niks:chinrub:

    hhahaha groetjesss Juliette:flowers: :rose:
    3 dec 2008, 16:55
  • Esther

    Esther

    Grinnik,Juist ja!
    Die titel alleen al maakte me nieuwsgierig! ;-)

    Liefs Esther

    Van mij mogen trouwens lange blogjes,Ik heb als grootste hobby namelijk :-d LEZEN!
    3 dec 2008, 16:56
  • Jolanda

    Jolanda

    De titels, Matti, die doen 't m...'
    ;-)
    3 dec 2008, 17:02
  • Matthijs --

    Matthijs

    Wie schrijft, die blijft.
    Knap hoor, ook al heb je niets te melden, de reacties komen vanzelf (y)
    3 dec 2008, 17:42
  • Klaas Kloosterman

    Klaas

    Hier! Gebakken lucht! Lekker :-d
    3 dec 2008, 17:47
  • Lisa Scholten

    Lis

    blijf maar lekker schrijven meid is hartstike leuk(k)
    3 dec 2008, 17:58
  • Gerry Mulder

    Gerry

    je kunt wel lange verhalen blijven schrijven alleen dan doe je ze in gedeeltes...zo heb je geen lange en geen korte blogs en kijken de mensen al weer uit naar t vervolg op t verhaaltje.. en t geeft ook wat spanning bij de lezers. tis maar een idee/voorstel

    succes verder

    ciao..xxx gerry
    3 dec 2008, 18:02
  • Klaas Kloosterman

    Klaas

    Je hebt idd wel gevoel voor humor! Ans ook. :-d
    3 dec 2008, 18:33
  • Ellen

    Ellen.

    @ Gerrie

    dat doet ze ook al, wacht met spanning op het vervolg van haar Toscane avontuur....

    (en dat schiet zo niet op, Matti)
     


Geen opmerkingen: