dinsdag 29 juli 2008

121. Een brave jongen

Yes, een date! Love (l) is in the air!
Ik ben helemaal gek van chatten hé, want je komt zoveel spannende mensen tegen. Uren breng ik achter de pc door, op zoek naar nieuwe contacten. Omdat het toch maar virtueel is, is het leggen van contact niet zo moeilijk. Je kunt zo gemakkelijk nieuwe vrienden maken en je raadt het nooit: nu heb ik eindelijk een keer een date!





<< klik op de illustratie
voor een vergroting














Automatish aanmelden
Braveboy wil je toevoegen
Sweety@home zegt: OK
[KLIK]
Braveboy zegt: ben jij dat, Sweety?
Sweety@home zegt: ja
Braveboy zegt: hey sgatje (l)
Sweety@home zegt: ik ben je schatje niet
Braveboy zegt: maar je bent wel lief tog, zo'n sweet dingetje?
Sweety@home zegt: ze vinden van wel
Braveboy zegt: Heet je ook werkelijk Sweety? Nee hè?
Sweety@home zegt: Nee, dat is mijn schuilnaam op MSN, ik heet Monique
Braveboy zegt: Leuk Monique, je bent nog laat online
Sweety@home zegt: geeft toch niets?, ik kan toch niet slapen
Braveboy zegt: nee ik ook niet, maar ik zit hier altijd 's nachts,
dus als je wilt, ben ik er wel voor je...
Sweety@home zegt: Dat is maar een uitzondering hoor dat ik zo laat chat
Braveboy zegt: wat is het warm he?
Sweety@home zegt: Dat klopt
Braveboy zegt: a ls het zo warm is, doe ik mijn T-shirt uit
Sweety@home zegt: lekker zeg, dat koelt af
Braveboy zegt: mijn hemd ook
Sweety@home zegt: toe maar, je bent toch niet zo'n stripper hè?
Braveboy zegt: ik ben wel hot hoor, draag jij ook een shirt?
Sweety@home zegt: wat dacht je dan?
Braveboy zegt: ik denk niks, maar zo met die warmte...
Sweety@home zegt: daar geef ik geen info over
Braveboy zegt: dan kan je m misschien ook wel uit doen...
Sweety@home zegt: hey, wat denk je wel?
Braveboy zegt: Heb je ook een webcam?
Sweety@home zegt: ja
Braveboy zegt: zet m ff aan, ik heb ook een cam
Sweety@home zegt: nee, dat doe ik niet
Braveboy zegt: waarom niet?
Sweety@home zegt: uit voorzichtigheid, mijn vader heeft me zo gewaarschuwd
Braveboy zegt: o, maar ik ben heel aardig hoor
Sweety@home zegt: dat kan best zijn, maar ik wil eerst weten met wie ik te maken heb.
Braveboy zegt: met mij, een hele lieve jongen, dat zie je toch
Sweety@home zegt: ik zie alleen een plaatje van een zeehond, maar je bent geen zeehondje toch?
Braveboy zegt: nee, integendeel, ik kan zelfs niet zwemmen
Sweety@home zegt: heet je ook Braveboy, nee toch?
Braveboy zegt: nee joh, ik zeg het bijna nooit, maar in werkelijkheid heet ik Brian
Sweety@home zegt: mooie naam Brian. Doe je ook aan sport dan?
Braveboy zegt: ik zit op een schietclub, ik heb een heel stevig wapen, spannend.
Sweety@home zegt: ja dat zal best ja.
Braveboy zegt: ik oefen er veel mee en daarna berg ik m weer op.
Sweety@home zegt: dat klinkt nogal gevaarlijk en heavy
Braveboy zegt: dat is het niet hoor, ik oefen elke avond en na afloop gaat ie weer op zn vaste plek.
Wou je 'm even zien?
Sweety@home zegt: nee, liever niet, ik hou niet zo van 'onverwachte wapens'
Braveboy zegt: het is een stevig ding hoor! je zult m vast mooi vinden!
Sweety@home zegt: je maakt me eigenlijk wel nieuwsgierig
Braveboy zegt: zet dan je webcam even aan, dan zoom ik even in.
Sweety@home zegt: nee dank je wel, toch maar liever niet, ik kan wel opeens verrast worden en iets zien wat ik niet leuk vind
Braveboy zegt: je vind verrassingen toch wel leuk?
Sweety@home zegt: ja dat wel, maar je kan wel op heel wat anders inzoomen
Braveboy zegt: O Monique, sgatje (l) , maar dan verplaats ik mijn webcam toch even naar de zijkant
Sweety@home zegt: Hoe zie je eruit dan?
Braveboy zegt: nou gewoon een lekker postuur, een beetje gezet.
Maar ik zit nu gewoon fijn achter de ventilator, hier op mij bureau staat ie.
Sweety@home zegt: is het daar ook zo warm dan?
Braveboy zegt: Het is hier wel 28 graden, dus ik heb mijn shirtje uit.
Mijn hemd heb ik nu ook uitgedaan. Niet schrikken hoor.
Sweety@home zegt: o heden, zonder je shirtje? Met bloot bovenlijf?
Braveboy zegt: ja en ik zit gewoon hier achter de pc, heerlijk luchtig. Wil je me zien?
Sweety@home zegt: nou heel even dan, want nieuwe vrienden vind ik altijd leuk
Braveboy zegt: ja ik ook, want ik zit hier een beetje eenzaam
Sweety@home zegt: je bent toch niet zielig?
Braveboy zegt: nee hoor, alleen sommige vrienden vinden mijn baardje niet leuk
Sweety@home zegt: o, een baardje? dat lijkt me wel spannend hoor, stoer.
Ik vind een beetje daten wel leuk, een spannende vent met een baardje heeft wel wat toch?
Braveboy zegt: Ok, schakel maar in, dan zie je mij
[KLIK]
Sweety@home zegt: Oh my goodness





Leuk hè, mijn nieuwe MSN-vriendje?
Vriendelijke groeten van:
Sweety (allias Monique)





© Matti, 29 juli 2008
- even onbedaarlijk lachen, nav dit plaatje dat ik ergens tegen kwam -
Let op het wapen aan de muur!

Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.

____________________________
Reacties op hyves.nl:

  • Esther

    Esther

    Grinnik raak maar nie uitgegiebeld!
    dolkomisch wat een knapperd heh ;-)

    Liefs Esje x
    29 jul 2008, 19:49
  • Asterisk

    Asterisk

    Ach als hij maar lief is toch....:baby: Geweldig einde hahaha:nerd:
    31 jul 2008, 12:12
  • Jolien

    jolien

    :lollol: :clap:
    31 jul 2008, 21:50
  • Arjen

    Arjen

    voordeel is dat je meteen kan zien wat voor vlees je in de kuip hebt!
    leuke blog
    31 jul 2008, 22:56
  • Gerda

    Gerda J.

    :tooth:
    1 aug 2008, 09:50
  • Mo

    Mo

    leuke bril heeft ie!
    2 aug 2008, 16:05
  • Mattie

    Mattie

    .. er is veel om van te houden! :lol:
    3 aug 2008, 10:45
  • Ulrika Johansson

    Ulrika (zoekt) zomerkoninkjes

    Leuk geschreven, flauwe foto!
    3 aug 2008, 21:26
  • Karin

    Karin

    Schitterend dit!
    :-d
    5 aug 2008, 13:57
  • Ronald

    Xijezo Ronald

    en zo werkt het helaas wel.......
    alles is mogelijk!
    5 aug 2008, 18:52
  • Annette

    Annette

    Heerlijk geschreven!
    6 aug 2008, 22:03
  • Rita:coffee: Van der knaap

    Rita

    :lollegs:
    7 aug 2008, 18:35
  • Rita

    Rita

    hahahaha
    nog erger dan ik verwachtte
    8 aug 2008, 09:37
  • Marieke

    Marieke

    Gekke dingen heb ik wel meegemaakt ja, maar ik heb me wdb nooit zodanig vergist in iemand... gelukkig! ;-)
    8 aug 2008, 13:51
  • Dini

    Dini

    waw dit is een voltreffer
    kan nu de hele avond nog door lachen!!!!
    :crazy: :shining: :slobber: :rap: :ugotmail: :typing: :crazy:
    16 aug 2008, 02:02
  • Aaltje

    Aaltje

    :lol:
    1 nov 2008, 22:22


  • Chris

    Chris

    Heb jij dan ook nog eens tijd om te MSN-nen?
    (y)
    29 jul 2008, 22:19
  • Edwin

    Edwin

    Geweldig deze blog,ik moest bij het lezen er van denken aan het boek dat Marie-Claire van den Berg ooit schreef in 2000 'Liefde op het internet'. Hier staan net zulke vermakelijke passages in.
    29 jul 2008, 22:36
  • Edwin

    Edwin

    Sterke blog Matti, deze man zal ongetwijfeld een erg goed karakter hebben ...
    29 jul 2008, 22:59
  • Isabel

    !s@b€l

    Hij's leuk!!!
    29 jul 2008, 23:02
  • New Lady

    New Lady Soul

    Ha ha ha ha,
    Wow!!
    29 jul 2008, 23:35
  • Arnoud Jordan

    Arnoud

    Ach ja, je komt de vreemste mensen tegen zo op het web. Ken een soortgelijk verhaal, maar blijft altijd leuk.

    Succes met je dromen vannacht.:-d
    29 jul 2008, 23:49
  • Maarten

    Maarten

    Had je me mooi te pakken! Ik werd zowaar een tikkie jaloers! :$
    Lekkere vent ... Wist niet dat je op volslank viel ... :lol:
    29 jul 2008, 23:49
  • Christina Kremer

    Christina 'hijfster'

    :lol:
    30 jul 2008, 00:10
  • Andre

    Andre

    leuk geschreven , de verassing was allom.
    Nog daten ?? Nee toch !!!
    liefs
    30 jul 2008, 07:16
  • Yozev ...

    Yozev

    :lol: :crazy:
    30 jul 2008, 16:34
  • Elske Van den Akker

    Elske

    :lollegs:
    Dit formaat man past in een droom?
    Ach wat, kmot niet zeuren, het gaat immers om het binnenkantje ;-)
    30 jul 2008, 16:43
  • Bianca

    Bianca

    Wat een verhaal!!
    En een leuke ook nog!!
    Die foto heb ik al paar keer gezien maar met deze tekst is ie toch het leukste!!

    Liefs:rose:
    30 jul 2008, 18:45
  • (¯`·._.·Martina

    (¯`·._.·Meisje aan de zee·._.·´¯)

    ;-) my oh my...die wil ik ook in mijn lijstje damn wat een man en wat een heerlijke chat!!

    zalig geschreven...liefs..:-d
    30 jul 2008, 21:52
  • Yadrian

    Yadrian

    Hij's leuk!:-d
    30 jul 2008, 23:13
  • Merope

    Merope

    :marlinde:
    31 jul 2008, 10:05
  • Asterisk

    Ach als hij maar lief is toch....:baby: Geweldig einde hahaha:nerd:
    31 jul 2008, 12:12
  • Jolien

    jolien

    :lollol: :clap:
    31 jul 2008, 21:50
  • Arjen

    Arjen

    voordeel is dat je meteen kan zien wat voor vlees je in de kuip hebt!
    leuke blog
    31 jul 2008, 22:56
  • Gerda

    Gerda J.

    :tooth:
    1 aug 2008, 09:50
  • Mo

    Mo

    leuke bril heeft ie!
    2 aug 2008, 16:05
  • Mattie

    Mattie

    .. er is veel om van te houden! :lol:
    3 aug 2008, 10:45
  • Ulrika Johansson

    Ulrika (zoekt) zomerkoninkjes

    Leuk geschreven, flauwe foto!
    3 aug 2008, 21:26
  • Karin

    Karin

    Schitterend dit!
    :-d
    5 aug 2008, 13:57
  • Ronald

    Xijezo Ronald

    en zo werkt het helaas wel.......
    alles is mogelijk!
    5 aug 2008, 18:52
  • Annette

    Annette

    Heerlijk geschreven!
    6 aug 2008, 22:03
  • Rita:coffee: Van der knaap

    Rita

    :lollegs:
    7 aug 2008, 18:35
  • Rita

    Rita

    hahahaha
    nog erger dan ik verwachtte
    8 aug 2008, 09:37
  • Marieke

    Marieke

    Gekke dingen heb ik wel meegemaakt ja, maar ik heb me wdb nooit zodanig vergist in iemand... gelukkig! ;-)
    8 aug 2008, 13:51
  • Dini

    Dini

    waw dit is een voltreffer
    kan nu de hele avond nog door lachen!!!!
    :crazy: :shining: :slobber: :rap: :ugotmail: :typing: :crazy:
    16 aug 2008, 02:02
  • Aaltje

    Aaltje

    :lol:
    1 nov 2008, 22:22



Geen opmerkingen: