vrijdag 19 maart 2010

284. Ik heb je nodig


--kort berichtje tussendoor--

Liefste,

Omdat je zo lang op je laat wachten, neem ik maar de gelegenheid te baat om je te laten weten dat ik je zo mis. Eind vorig jaar kwam je steeds minder en daarna heb je mij verlaten. Ik hoopte dat je nog even wat langer bij mij zou blijven, maar ik had het mis. Ik vind het zo prettig als je wat dichter bij mij bent. Ik weet het zeker, je kunt ieder moment komen. Jij laat me jouw warmte voelen en je bent in staat om mij tevreden te stellen. In jouw aanwezigheid bloei ik helemaal op. Je mag me helemaal bestrijken, over mijn hele lijf. Ik zal je niet teleurstellen en mij koesteren in jouw aanwezigheid. Kom je gauw? Ik heb je zo nodig, je extra polarisatie...waar is mijn polaroid?


-------------------------------------------------------------
Persoonlijke opmerking:
Een volkomen AFGEKEURD en onnodig blog.
Iedereen verlangt naar de zon en naar de lente.
Overbodig, een open deur. Ik kon het beter niet schrijven. Dit is teleurstellend, beneden alle verwachtingen, ver beneden mijn niveau.
Mijn hoofd was leeg of wordt dat nu juist veroorzaakt door gebrek aan vitamine???
Help, ik kan niet meer extrapoleren, mijn vocabulair is uitgedund, is dit nu een writersblock?


© Matti, 19 maart 2010
Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.

Geen opmerkingen: