woensdag 2 december 2009

255. Cappuccinoblog (8)... Uit de kleren

'Goedemorgen, wil je even uit de
kleren gaan, je gaat op de foto voor een kalender.'
Je baas zal het maar vragen, als je op een zekere morgen kantoor binnenstapt. De medewerkers van een Britse cosmetische kliniek (Transform) is het onlangs gevraagd. Naar voorbeeld van de stewardessen van Ryanair kennelijk. De ‘modellen’ die een plek op een kalender krijgen, zijn tussen de 25 en 57 jaar en ondergingen eerder een plastisch chirurgische ingreep, variërend van rimpelvullers en chemische peelings tot liposucties en borstvergrotingen. Welzijn, goede doelen of niet, maar meewerken aan een dergelijke kalender, nee dankjewel. Dan liever ontslag.
*

'Cappuccinoblog', een kort sfeerblog van maximaal 100 woorden.
Idee: http://espressostories.com/

 

Kijk hier voor het oorspronkelijke artikel in de Britse krant 'Sun':
Cosmetic surgery calendar [KLIK]







© Matti, 2 december 2009
Reacties op mijn blogs stel ik altijd op prijs.

Mededeling: Mochten de marketingmedewerkers van mijn organisatie dit cappucinnoblog lezen en op 'spontane' ideeën komen: Nee, ik ga dus niet voor mijn werkgever uit de kleren, voor geen enkel commercieel doel.

Geen opmerkingen: